Hol land!

Technikai problémák megoldása közben.
Úgy néz ki hogy a szállásokat coach surfingen megoldottuk. Ez jó hír. A jó magyar ajándékokat postán küldjük ki P. haverjaihoz. Leendő fiú vendéglátóinknak pálinka, a lányzónak meg Tokaji. Gondolom csomagolunk még melléjük fűszer paprikát.
Előkutattam a személyimet és a lakcímkártyát. Ezeket mások tényleg maguknál hordják? (felelőtlen vagyok). P. megyjegyezte, h jogsi is jó, én pedig mosolyogva válaszoltam, hogy nos azt még ebben a városban sem tartom. Felmerült a “mi van akkor, ha szükségem van rá” kérdés. Ilyen kérdés nincs, mivel nincs olyan helyzet, ami megindokolná, hogy én vezessek. Nem volna az jó senkinek (nem is vagyok annyira felelőtlen).
Az euró árfolyama mérsékelten tragikus, ez mind remek. Dillemmáztam, hogy utána nézzünk-e neten bárminek is a repjegyeken, és a reptéri tudnivalókon kívűl. Nem néztünk, úgyis kiderül minden, aminek ki kell derülnie.

Vélemény, hozzászólás?

